fredag den 27. juni 2014

Danske klassikere



Har samlet lidt af de gode danske klassikere, som vi danskere nyder godt af. Lige fra aftens-måltider til det søde der kommer på kaffebordet. Har samlet en række af dem jeg godt kan lide at lave og nu er de nye kartofler fremme og jordbær, så dem benytter vi dansker os godt af. 
Kartofler indgår meget i de klassiske retter. Selvom de fleste vælger ris til boller i karry er der dem som er vokset op med kartofler til, fks. i min familie blev der serveret kartofler til. Men når jeg selv i dag laver det vælger jeg nu ris frem for kartofler for at variere det lidt. Er faktisk ikke så vild med kogte kartofler, da jeg har fået aaaalt for mange af dem da jeg var yngre, og så sidder jeg faktisk og moser dem for at få en anden konsistens så de er nemmere at indtage, lidt pinligt når man er ude hos nogen :D 
Mange af mine opskrifter kan ses under opskrifter for oven og der vil løbende blive opdateret med flere spændende ting og sager. Skulle du få lyst til at spørge mig om noget eller kunne tænke dig at der blev blogget om en bestemt ret som du synes mangler på min side, er du velkommen til at skrive nede i kommentarfeltet til mig :) 
Super god dag til alle jer der ude som følger med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar