søndag den 14. juni 2015

6 fantastiske smoothier


Er så glad for min smoothie twister så jeg kan slet ikke undvære min smoothie nu. Bare det at lave dem synes jeg er så hyggeligt og farverne gør bare man får så meget appetit. Her er nogle af dem jeg godt kan lide og det jeg godt kan lide ved dem er at man let kan snige lidt grønsager ind uden at de smager grimt. 


Orange melon 
- 1 flaske eller et stort glas 


Ca.2 dl cantaloup melon
½ banan
1 håndfuld spinat 
½ gulerod
12 blåbær
1 dl appelsinjuice 
2-3 isterninger 



Fresh coconut 
- 1 flaske eller et stort glas 


½ æble
1 banan
8 blåbær 
5 jordbær 
2 spsk frisk revet kokos, alm. kokosmel kan også bruges
1 dl appelsinjuice 
2-3 isterninger 

Summer twist 
- flaske eller et stort glas 


7 jordbær 
15 blåbær 
1 banan
7 kirsebær 
2 dl A38 eller yoghurt naturel 

Sweet green 
- 1 flaske eller et stort glas


½ banan
8 blåbær 
½ appelsin 
2 abrikoser 
1 håndfuld frisk spinat
½ avokado 
3 isterninger 
1 dl A38, kan undlades
 
Red mango :
- 1 flaske eller et stort glas 


7-8 jordbær
1 stor skive ananas 
½ mango
8 blåbær 
2 dl hyldeblomstsaft 
2-3 isterninger 


Red Dream :
- 1 flaske eller et stort glas


6 Jordbær
5 Kirsebær
1 håndfuld frisk spinat 
10 blåbær 
6 hindbær 
1 dl yoghurt naturel - appelsinjuice kan også bruges





                                                       


Ingen kommentarer:

Send en kommentar