mandag den 28. september 2015

Mørke tider - Efterår/Vinter


Så går vi en mørk tid i møde og der er fordel og ulemper for mig som madblogger. Jeg benytter mig nemlig at det naturlige lys når jeg tager mine madbillede, det bliver lidt svært når det begyndere at blive mørkere og mørkere at skulle nå det. 

Så jeg vil desværre ikke komme til at blogge så meget som jeg ellers plejer at vil gøre, men jeg vil hive en masse "gamle" og lækre opskrifter frem fra sidste sæson og så vil jeg forsøge at lave det jeg kan nå om dagen. Men bare rolig, bloggen bliver skam ikke glemt, der vil stadig komme noget op. Så husk stadig at følg med på bloggen. 

2 kommentarer:

  1. Eller også er det på tide at finde en blitz eller to frem fra Roberts skuffe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejj det gør jeg simpelthen ikke hehe har prøvet det og giver bare det grimmeste kedelig lys synes jeg hehe og vil ikke bruge mere tid på setup end jeg gør i forvejen, så også nå at spise min mad inden det bliver koldt og kedeligt :D

      Slet