søndag den 13. april 2014

Fastedag nr. 8

Fastedag nr. 8 

Så rundet vi den første måned på 5:2 kur og synes det har gået super godt ind til videre. Føler mig mere frisk og fyldt med energi også på fastedagene. Jeg ved ikke om jeg har tabt mig så meget på det, nu er jeg ikke så stor en pige i forvejen så det er lidt svære at tabe sig når der ikke er det store at tage af som hvis man er lidt over sin normalvægt. Men det gør hellere ikke mig noget da jeg mest gør det for at få en bedre livstil og få en sundere krop. Kæresten der i mod vil gerne tabe sig en lille smugle, og det kan også godt ses på ham, men nu er han hellere ikke den som hører til i den store ende. Han har også fået det meget bedre med sin krop og sin mave som han plejer at have en del problemer med. 

I dag til morgenmad fik jeg kun banan-skyr, altså uden topping og gulerødder da jeg laver et aftenmåltid på 300 kcal. Så min morgenmad bliver på de 200 kcal. Opskriften på banan-skyr kan ses ( her ) jeg tager så uden topping. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar